Illustrations träning.. det är hårt det!

Halloj.

Här kommer en illustration jag håller på med, den är enbart i träningssyfte... men herre amalia vad jag får ont i rumpan av denna hårda stol vi har till att sitta framför datorn... så det är hårt att illustrera! Bilden är ej klar.. det ska komma ytterligare en detalj...


av cecilia svensson
Bilden är min egen och får inte användas utan min tillåtelse!


Jo, har hittat en ny sysselsättning utöver mina tusen andra.. göra egna penslar i Photoshop. Jätte kul!

See ya later alligaterrrr!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin bild! Du borde illustrera till barnböcker!

2009-06-11 @ 08:16:10
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0