Reklaminspelning hela helgen!

Hej.

Nu har vi spelat in det sista i den reklamfilm som kommer rulla på kvällarna i TV3. Inspelningarna sker i designern Synnöve Mork´s (med familj) hem och trädgård, som är ett otroligt vackert ställe! Denna helg joinade Calle Schulman och hans assistent för att checka läget.

Jag fick förra gången inte yppa vad reklaminspelningen handlade om, med nu kan jag äntligen berätta detta då det hela ska börja sändas i veckan! Det handlar om öl, och varumärket är Falcon. Så här såg helgen ut:

DAG1:


falcon
Fina villan där inspelningarna tog plats.



Gänget i full gång med ett klipp.



Dottern Filippa var med mamma.



En sådan där nedrans ego-bild... ett måste på en blogg!



Oj, jisses amalia.. vad kameran är nära  *inte van* men roligt var det!



Efter inspelningsdagen blev det pizza i vår villa.


DAG 2:



Martin och Mange kollar allt ser bra ut..



Här filmas och planeras det för fullt!



Martin som har huvudrollen i reklamfilmerna. Grrrr, du "bröt" min tå!
(Haha, fråga om ni undrar över detta)


falcon, calle schulman, metronome
VD:n Mats för Metronome och Calle Schulman grillar hel kyckling.



Mats föräldrar spelade mina päron under denna dag,
och de var alltså Martins svärföräldrar i reklamen *söta*.



Håll utkik efter lusthuset.



Insidan på lusthuset. Mange piffar inför inspelning här.



Nu var det klart. Hej då roliga upplevelse!


Som sagt, det har varit grymt kul (trots att jag är en liten statist). Tackar teamet för denna upplevelse och önskar Er alla en härlig sommar!

På återseende?

/cicci









Kommentarer
Postat av: MammaMia!

hejsan cicci!

Grattis till dina tre barn :) Vad kul om ett fjärde är på väg. Grattis i förskott isåfall =)

Håller med dig angående pengarna, det viktigaste är trygghet och kärlek. Visst måste man ha så natt man klarar av att försörja barnet men det är det minsta man behöver bekymra sig över för det löser sig alltid på något sätt:)



Häftigt med reklam film, var du med i den? isåfall får jag ta och titta på den när den kommer ut=)



Ha en bra kväll!



Kramar Mia

2009-06-28 @ 21:42:44
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: MammaMia!

Ja det måste vara livligtt varej dag, men gud vilken familje glädje=)

Ja det ska jag ta och göra. Så får man se om man ser den..=)



kramar Mia

2009-06-28 @ 22:27:50
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad söt du var :) Trevlig blogg du har!

2009-06-29 @ 22:02:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0