Trollet vill ha BLING BLING..

... eller.. ja...

Sitter här med ett glas vin. Sambon lagar mat ock kidsen softar. Då passade jag på att "trolla" lite.. skissade på mitt troll som ska in i landskapsbilden jag gjort. Nu har jag inte lagt några skuggor eller så (på trollet).. men det kommer!

illustartör: cecilia svensson, bilden får ej användas utan min tillåtelse!
Bilden får ej användas utan min tillåtelse


får ej användas utan min tillåtelse
Bilden får ej användas utan min tillåtelse


Snart ska barnen över och bada hos Martin och Jossan. Imorrn blir det en spännande dag som jag abslout kommer blogga om senare!

Skön helg!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Irena

Söt!

2009-06-12 @ 18:12:43
URL: http://mystorybook.blogg.se/
Postat av: Jenni "Luna" Söderlund

SKIIIIIITSÖTT troll!!! Verkligen skitsött! OwO <3

2009-06-24 @ 00:15:42
URL: http://lunajms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0