Sugar Skull

Halloj.

Har inte blivit så mycket bloggande på sistone då minsta tjejen har varit mycket dålig i astman. Vi har legat på sjukhus och farit ut och in ganska länge nu. Äntligen ska vi få hem en alldeles egen Ailos! Hoppas att det gör vårt och lillans liv lättare..

För några kvällar sedan satt jag och pysslade med det jag tycker är kul.. och då kröp min allra första "Sugar Skull" fram, och färgglad blev den! Tycker den är söt, vad tycker du?



tattoo, suger skull, av: cecilia svensson, animegirl, cicci, illustration, färgglad

Av: Cecilia Svensson. Bilden får EJ användas utan min tillåtelse

Sköt om Er!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej igen! Inte roligt att höra att det inte varit bra, dock skönt att höra att det vänt äntligen. Bilden mycket ball och jättefin! Kramar!

2009-11-02 @ 16:10:38
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Chelly

Hej! Kan jag få ta och sätta ut den där bilden på min blogg? Jag tycker at den är så himla snygg! Jag förstår om du inte vill det kanske men jag skulle bli jätte glad om jag fick tillåtelse! Gillar din blogg så mycket för den är väldigt intressant! Ha det så bra!

2010-01-01 @ 21:17:09
URL: http://rasafageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0