Wohoooo

HEEEEJ!

Nu var det väldigt längesedan jag bloggade. Har haft fullt upp med familjen under sommaren och nu har vi varit sjuka ett bra tag med akuten besök och så vidare... men nu så ska jag väl kunna få till det!

Idag är jag uppe för första gången sedan i fredags, varit toksjuk (enligt mig själv iaf).. jag är dock skranglig och astmatisk fortfarande och imorgon ska sambon tillbaks till jobbet och jag börjar rulla hjulet här med barnen.

Jobbet har kommit igång på allvar nu, och även min dröm om att göra barnböcker har kommit igång! Vi avsätter massa tid för att jag ska kunna arbeta med den första boken. Det jag kämpar med just nu är illustrationerna. Nästan alla råskisser och linearts är färdiga.. nu övar jag på att färglägga med pennor. Jag ska visa Er med foton inom kort.

Nu ska jag ta en kopp te då halsen kliar sönder mig, den läker väl eller något annat kul.

Lekte ihop en bild idag då jag "övade" på att vara uppe inför morgondagen, här kommer den:

lekt med foto, tina, filippa k, sommarbild

 

Sköt om!

/animegirl


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vad rolit att du är tillbaka. Synd bara at höra att det vrit och är sjukt hos er =( Jag hoppas att du och de andra mår bättre snart! Kul med boken också!!



Kramar

2009-09-08 @ 21:21:26
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh usch. Det ärså tråkigt att höra att ni mått dåligt. Skönt att det är på väg åt rätt håll i alla fall. Förutom sjukdom, hur har ni haft det?



Jo tack et har varit ok. Blev inte mycket sommar för oss eftersom Tomas jobbade precis hela sommaren i östersund. Så jag fick vara ensam med barnen fortsatt. För 2 veckor sedan kom han hem och nu är det äntligen över. Tyvärr är sommaren nog det också. Men man får glädjas åt annat. Vi har mestadels varit friska. Olivers astma är inte så kul och just nu har han det jobbigteftersom han är ganska förkyld, så nätterna är jobbiga -ja d vet ju själv. Annars är allt toppen och "braigare" blir det hihi.



Kram

2009-09-11 @ 16:30:52
Postat av: Linda

Ja, jah kanske skulle säga att det var jag som skrev också, haha, fast det förstod du säkert. Men ifall att du fick många kommentarer så det om astman och östersund och det, var jag =)

2009-09-11 @ 16:31:54
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0