Knåpar på hemsidan för LULLABY

Hej.

Idag är det underbart väder! Ren lycka! Min dotter och jag har haft mysig stund och nu leker hon lite själv och jag passar på att jobba.

La igår upp en förhandstitt på hemsidan på Lullaby´s facebook sida, men har ändrat molnen... något sådant här blir det i alla fall:

Lullabys hemsida, designen blir något sådant..

© 2010 Cecilia Svensson

 

Pratar just nu med tryckeriet och jag har bett om en ny "provbok", PDF filen som jag fick ser helt okej ut och tror att den är korrekt. Men det är verkligen inte samma sak som att se och bläddra i handen.. men det är inga problem och det ska inte bli någon tidsfördröjning i datumet heller. Så snart, snart, snart är boken här!

Ha en härlig och solig dag.

Kram Cicci


Kommentarer
Postat av: M i c k a

Yes, super mario sitter aldrig fel (:

2010-04-12 @ 20:21:57
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Underbart! :)

2010-04-12 @ 21:02:10
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0