Boken.

Jag sitter som på nålar när lillan är inne på sjukhus och man själv inte har "kontrollen"... så då brukar det klia i fingrarna på mig.. surfa och skriva lite brukar lugna mig lite.

Jag tackar ännu en gång för fin respons på boken, vi har också fått in bidrag till fonden "Barnboken Jag känner en ängel", det tackar jag också för. Ikväll håller jag på att länka till hemsidan, boken och fonden... Lisa och Dolly ni hjälper mig så fint! Tack så ödmjukast att ni sprider detta vidare!

Som sagt nu finns boken att ladda ner, och det görs från www.illustrationbycecilia.se. Där kan ni även få ett bildspel uppspelat.

Så fort allt lugnar sig lite kommer jag att författa ett mail till några väl utvalda bokförlag så får vi se vart vinden bär.

Nu ska jag ta en kopp té med honung och citron i... hoppas dte lindrar lite.
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Cecilia...

Ville bara säga till dig att din bok är alldeles fantastisk, jag tror att den kommer hjälpa många därute. Jag önskar själv att den fanns när jag var barn.

Ett varmt lycka till med din(a)böcker.

/Annelie

2010-02-16 @ 14:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0