Ett litet inlägg

Hej på er därute!


Idag fick jag rulla iväg till en läkare.. blev genast inskickad på ett rum för att inhalera medicin (luftvägsvidgande) ett antal gånger, och få en stark kortinsonkur. Med hem fick jag penicillin som är för akut astma bronkit och även egna doser till maskinen.. så nu borde det bli lite bättre väldigt snart!

Börjar känna av lite stress då jag har en hel del beställningsjobb och uppgifter att ta tag i, plus att jag vill kunne ta hand om min lilla dotter samt avlasta sambon lite. Han drar runt allt själv nu. Så duktig, tack älskling!

Men så är det ibland.. det är sjuktider, jag missar iaf inga deadlines och det är huvudsaken, får bli lite extra tokjobbande när friskheten infinner sig! Väntar som sagt in svar återigen angående "Jag känner en ängel", kommer självklart att uppdatera så fort jag vet något!

Bjuder på en gammal bild.. det är ungefär så här jag känner mig nu när jag ligger sjuk i soffan ;)

sugen på choklad, NU!

bilden får ej användas

 

Sköt om er i vanlig ordning!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: kicki

Fy, hoppas du/ni snart mår bättre.

kramar

2010-02-19 @ 09:57:21
URL: http://noahmilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0