Jag känner en ängel- titta och lyssna!

Halloj.

Idag provade jag att andas in den friska luften.. ingen bra idé :( nog sagt om mitt tillstånd.

Väntar in mail från tryckerier som sagt angående "Jag känner en ängel", har några bra spår att gå på men ska vänta lite till och jag är fortfarande sjuk och orkeslös.

Något roligt och nytt är att jag fick ett mejl idag från en kille som går sista året på medieprogrammet.. och där kanske det kan bli ett spännande samarbete med "Jag känner en ängel". De vill göra en hemsida med ljudböcker, där man ser bilderna också fast det är någon som läser ur boken. Vilket jag ändå hade tänkt att göra och har planerat efter.. så det är ju helt klart intressant och rätt i tiden. De gör det säkert tusen gånger bättre än mig i multimediastudion dessutom! :) Då kan även hörselskadade ta del av boken, vilket jag tycker är super!

Som sagt så tycker jag att det hela låter spännande och vill helt klart vara med och sponsra deras projekt, men är väldigt rädd om boken då den betyder så mycket för mig och har en speciell plats i mitt hjärta... så jag är väääldigt mån av "känslan" runt den, så vi får se hur de har tänkt sig det hela innan jag tackar helt ja. Men visst låter det spännande? :)

vintage girl, sweet

© 2010 Cecilia Svensson

 

Ska pussa barnen godnatt nu.

/Cicci






Kommentarer
Postat av: Elin

Så jäkla söt !

2010-02-25 @ 23:01:14
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: maria johnsson

Hej Cissi!!

Du är så duktig på det du gör! Vad fantastiskt av dig att skriva "jag känner en ängel" och ge vinsten till barncancerfonden. ♥Jag ska också bidra en slant! Vilken fin tillägnelse, till Felicia, Millie och din pappa. Jag hoppas att den kommer ut i många exemplar och att folk köper boken. Så fin! Blev ju helt tårögd, kan inte föreställa mig den smärta det måste vara att förlora ett barn. Stackars lilla Filippa och dig som har sådan hemsk astma! Jag hoppas verkligen att liltjejen blir bättre med åren. Stor KRAM till dig o din familj från Maria (fd alvestabo) Du förtjänar all framgång! ♥

2010-02-28 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0