Jävla cancer!

Ursäkta uttrycket (jag brukar inte skriva på sådant vis).

Jag har läst från mamma Malins blogg om lilla Felicias bortgång. Så fruktansvärt grymt, vad hon och ni fick kämpa hårt in i det sista andetaget. Jag är så otroligt ledsen att ni och andra får sina liv förstörda på grund av denna hemska sjukdom.

Att mista sitt älskade lilla fina barn, som ni gjort.. det gör så ont i mig! Lilla Felicia att hon fick lida så, men nu får hon må bra... nu är cancern borta.

Jag tänker på er! Och jag önskar att jag kunde ta bort kniven i era hjärtan.

Hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer kunna bidra med något, så att forskningen för barncancerfonden går framåt och att den tomma stolen kan fyllas!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0