Kärlek mellan två kvinnor (illustration)

Hej.

Åh vad skönt. Nu har jag suttit och illustrerat och plus gjort ett vykort av det till familjeliv.se.

Det är baserat på ett foto av två tjejer som är gifta och går i väntans tider. De väntar tvillingtjejer!!! Stort GRATTIS!

Jag fick upp tanken yin och yang, black and white... och frasen "kompletterande kärlek". Så detta är min version av allt som kom upp i mitt lilla huvud :)

illustration i väntans tider

bilden får ej användas utan min tillåtelse

 

 

Så här blev vykortet:

 

familjeliv.se, gaypar,

Finns på familjeliv.se (vykortstjänst)



Visst blev de fina? Jag gillar dem hur mycket som helst!
/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0