PDF, Bok, Hemsida...

Ja, det är vad jag pysslar för fullt med!

Igår satt jag med massa PDF-filer och skulle sätta ihop dem till en PDF.. det har jag aldrig gjort i hela mitt liv, men ger man sig attan på något så går det.

Jag håller på att fila på de sista detaljerna för den nerladdningsbara bokvarianten. Den kanske inte hinner komma upp på hemsidan (www.illustrationbycecilia.se) i helgen som jag först hade tänkt.. men definitivt i veckan!


©2010 Cecilia Svensson

 

Det måste också skapas en fond på barncancerfonden först och få upp information kring den på hemsidan... plus att jag måste ändra info på hemsidan då det hänt en hel del sen jag först skrev där om "Jag känner en ängel".

Gårdagen var lite tung.. men idag har jag samlat ny kraft och känner "nu jäklar kör vi"! Nu händer det grejer igen och jag ser fram emot respons på den nedladdningsbara boken! Tror det är bra att ha den uppe lite innan tryck hursomhelst, det kanske kommer fram något som jag vill ändra på innan tryck.

 

Ha en underbar dag!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Elin

hehe =) tack! blir mer saker snart.

Kul att du uppdaterar så ofta nu =)

2010-02-13 @ 11:41:18
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Å vad kul att snart kunna läsa din bok:)

2010-02-13 @ 14:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0