Sitter och illustrerar (halvdana skisser)

Hej.

Sitter och illustrerar. YES, min favorit sysselsättning :) jobbat lite med boken. Men ska göra illustrationer till familjeliv.se,  igen :)

Drömmer även om lite tecknarkurser. Just nu är det omöjligt att få in i schemat och med alla sjuka barn jämt. Men en dag så ska det ske! Jag känner att jag har någon slags talang i alla fall, och vill gärna utveckla den! Det vore så otroligt roligt :) vad vore livet utan utveckling?

Nu ska jag fortsätta med mina illustrationer.. lägger in två lineart skisser som jag gjort.. inte så mycket att ropa "heeeey" över, men jag lovar att de kommer se mycket bättre ut sen ;)

bilderbok 3-6 år

vad händer med pappa? något pinsamt..



Ja, hjälp, vad händer på bussen? Hihi.

Sköt om och vi hörs sen, lägger upp illustrationen för familjeliv.se senare idag om inget kommer emellan så jag ej kan slutföra den. Har en mycket febrig dotter hemma nämligen, plus två vilda troll.

/Cicci




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du har "fått in foten" på famliljeliv.se! Hoppas tjejan piggar på sig!!

2010-02-11 @ 18:57:28
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0