Ska skicka till bokförlaget...

Hej.

Jag gick ut på en promenad idag för det var ett tag sedan jag rörde på mig, och tyckte att det var dags!

Alla barnen har astma (Filippa har absolut värst och till och med farlig astma) men tyvärr är det ju från mig de fått denna sjukdom. Ja, så ut på promenad.. känner att det blir svårt att andas och när jag komemr hem in i värmen slår det ju till. Var ganska längesedan luftrören kröp ihop så pass och jag lät och hostade som en motor i en bil = massa mediciner. Tål INTE det här vädret och det är så tråkigt..

Så nu sitter jag väldigt skakis och halvdan här.

Jag som var så taggad idag! Dock är hela manuset nu klart!!! Inte en enda ändring kvar att göra innan jag skickar det till bokförlaget.  Hoppas, hoppas, hoppas de gillar det och känner att boken behövs och att den kommer stödja något viktigt!

Hade vision om att allt skulle vara klart tills imorgon, så jag kunde skicka det, men kan ej illustrera när jag skakar så pass som jag gör efter alla mediciner. Och jag har en illustration, eller egentligen två kvar (de ska finnas på samma uppslag).

Men kanske mår bättre under kvällen, vill bli klar nu :)

Ha en trevlig kväll, och ni som tittar på melodifestivalen.. hoppas det är några bra bidrag ;)
/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0