Skiss åt kund

Hej.

Åh vad jag låter otroligt tjatig nu... men jag är fortfarande sjuk och är inte uppe på benen så mycket. Snälla låt detta väder ändras så att jag och min dotter kan få andas ordentligt!

Ja, just nu samlas det in offertar från olika tryckerier... samlas och samlas.. de mailas till min mailbox och där får de vänta lite på utvärdering, deadline på offertar är i mitten av mars.

Annars forstsätter boken att laddas ner från hemsidan och fonden har stigit lite i pengar. Det tackar jag varmt för!

Tyvärr har jag inte så mycket just nu... känns tomt.. men återigen så fort jag blir kryare och får mer kött på benen angående tryckerier så kommer jag hojta högt!

Kan bjuda på en liten skiss (verkligen en plan och blek råskiss!!!), den har jag sammanställt för ett tag sedan åt en kund som inte visste riktigt hur hon ville ha sitt personliga porträtt. Då hon gillar bilar (och mekar) föreslog jag något liknande det här:

Förslag på ett personligt porträtt, bubbla, meka,

©2010 Cecilia Svensson

 

Nu dansar vi vårdans!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Elin

dansar hysteriskt kom nu vår.. koooom! men kom då...

2010-02-23 @ 13:35:56
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Maggy ♥

Hejj! Här är det snöstorm..snöar det hos dig :)?

2010-02-23 @ 14:18:48
URL: http://maggy.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hehehe, nej jag trodde inte du förstod att det var jag heller. Jag brukar inte piffa upp mig när jag ska jobba... ;-) Alltid lika kul att se kidsens reaktioner de gånger jag faktiskt gjort det, dom känner inte igen mig.



Jag äter också pencillin mot något skit jag fått i luftvägarna, är så himla less på att vara sjuk (dessutom är min plånbok inte så glad över det heller!)



Fy vad jobbigt med Filippa, måste vara svårt för er alla. Både fysiskt och psyktisk.. :(

Hur gammal är hon?



Nä, jag såg bara adressen till din hemsida på jobbet och nyfiken som jag är så var jag tvungen att kolla vems sida det var.. :D

2010-02-24 @ 20:23:52
URL: http://minamonster.blogg.se/
Postat av: Nilla

Du är riktigt duktig! Kram

2010-03-15 @ 22:28:45
URL: http://samething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0