Uppe i headern på FAMILJELIV.SE

Hej,

detta är lite roligt för mig. När jag loggade in på www.familjeliv.se idag så kändes det som om jag kände igen något. Och där var det... en pytte bild av min illustration som jag gjort till dem inför alla hjärtans dag :)

Haha, verkligen mini... men jag behöver inget stort för att bli glad ;) det är de små sakerna som gör det! Sen är jag ju så glad att de tycker om mina illustrationer och vill ha fler :)

min illustration

 

För att se mina vykort på familjeliv.se så klickar du här för att se alla hjärtans dag korten, du kan även välja bland andra katergorier i rullmenyn. Går du in på kategori "Blandat" så hittar du ytterligare fem vykort jag gjort. Nickname på familjeliv är såklart "animegirl" ;) Vore kul om du ville skicka några av dem :) man behöver inte vara medlem.

 

Nu ska jag jobba med min andra bok om en busig tjej som det ibland blir tokigt för :)

 

Önskar alla en mysig kväll!
/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0