Vykort för FAMILJELIV.SE i kärlekens tema!

Gomorrn!

Igår fick jag ett värmande meddelande på www.familjeliv.se.

Det var från webbredaktören Staffan, haha din galning :) hursom så älskar han mina illustrationer och undrade om jag har några i kärlekstema. Nooooop, det har jag ej då jag är ganska ny på att illustrera så jag har inte ett jätte stort förråd (ännu!).

Då jag har två manus samt illustrationer som ska bli klara till i början av veckan här för att skickas till bokförlag (men ingen garanti att det blir något, men hoppas med hela kroppen kan man ju).. jo, men med tanke på detta har jag ju all världens tid plus att jag jämt jobbar med barn runt mig! Jämt! Haha galet men härligt och just nu sitter lillan och drar ut min tejp i mitt knä.

Dessa blev det i alla fall, det bästa med lite tid. Men jag GILLAR dem!! Less is more, sometimes ;) Ska ev göra 1-2 motiv utöver de här:

two girls in love

Two women in love

alla hjärtansdag kort

kärlek

bilderna får ej användas utan min tillåtelse

 

Inte direkt traditionella kärleksvykort, men det är "Cicci-stil". Hoppas ni gillar dem :)

Sköt om!

/Cicci




Kommentarer
Postat av: Maja

Fina, jag tycker att du är duktig. Jag gillar de med mycket färger mest.

2010-03-11 @ 15:39:08
URL: http://sv.phierowoman.com
Postat av: VERONICA

illustrerar du djur ?

jättefina iallafall. Vad tar du för pris på dina verk?

2010-03-14 @ 11:16:39
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0