Duger den som present?

Hej!

Snart fyller min gud-dotter Molly 1 år! Jag har en liten present som jag köpt, men ville göra något personligt till henne också.. så spontant ikväll skapade jag en illustration med passande tillbehör.

Molly är en cool, färgstark och betämd tjej. Hon har ofta mycket färgglada kläder och gillar "lite ruffiga" grejer.

Ramen runt illustrationen är egentligen en napphållare från "Elodie details" som gör underbara mönster och sätter de på bland annat åkpåsar, napphållare, filtar m.m. Bakgrunden är min sons "Polarn O. Pyret" jeans. Tyckte att dessa två "riktiga ting" gjorde illustrationen levande och annorlunda, och passa ihop med Mollys personlighet. Som ni nog kan gissa så scannade jag bara in dem och "klippte och klistrade" :)

Blommorna har jag tagit från en sida på internet och vad jag kan se så får man använda den, du hittar den HÄR. Plus att denna illustration är för privat bruk, inget jag säljer vidare. Klippte slarvigt ut blommorna ur den vita bakgrunden.

Så här blev den till slut...

present, 1 års present, gudbarn, mollymus, polarn O. pyret, jeans, napphållare

© 2010 Cecilia Svensson

Nu får vi hoppas att Molly´s mamma inte kikar in här.. Jag kommer dock pyssla lite till med den, men det är mer fin justeringar på olika håll och kanter.

Vad tror ni, blir det en bra present i en fin ram till en cool liten tjej?
Kram Cicci

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tiden går snabbt.

2010-07-08 @ 14:28:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ilias

Den blev jättefin :) roligt med lite personligare saker också.

De tre olika sakerna gick jättebra ihop.



Hoppas din lilla tjej blir bättre snart.

All lycka till er.



kram

2010-07-09 @ 01:29:30
URL: http://ilias-saili.tumblr.com/
Postat av: Rebecca Ståhl

Superfin, hon kommer bli jätteglad:) Vill ha en fin bild på Melvin o Milton sen, Kommer lägga in en beställning på det sen;)

2010-07-11 @ 21:42:43
Postat av: Inredning hos nord

jag skulle bli så galet glad för en sån present. Personligare än så kan man inte få det. Den är verkligen superfin!

Kram

Helena

2010-07-13 @ 15:43:18
URL: http://afnord.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0