Min bok... på hyllan... i en bokaffär = GALET!

Hej.

Idag skulle jag köpa skor, eller sandaler då min lilla tjej tagit sönder mina "gamla" (som egentligen är ganska nya). Då passade jag på att gå in på Akademibokhandeln i Forum Nacka för att köpa en pekbok till lillan. Då ser jag plötsligt på en hylla lite längre bort att min bok "Jag känner en ängel" står där!

hylla, bokhylla, akademibokhandeln, forum nacka

©2010 Cecilia Svensson

Den står verkligen bland andra "riktiga och fina böcker"... och då slår det mig att jag faktiskt också gjort en riktig och fin bok jag med! Och idag är jag lite extra stolt över detta av olika anledningar, men det behöver jag inte tjata om här jämt ;) Men jag kan lova att det var galet och magiskt att se sitt verk i en affär...

hylla, bokhylla, akademibokhandeln, forum nacka

©2010 Cecilia Svensson


Det är en glad och ödmjuk Cecilia som önskar en underbar morgon/dag/kväll/natt. Och glöm inte att 5 kronor per såld bok går oavkortat till Barncancerfonden!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Knixie

ÅHHH vad skojj!!! Grattis!



Jag håller på att skriva en bok... får se om det blir någe med det...

Hur gjorde du när du skulle publicera den?

Postat av: Elin

Imorgon är det jag som går ner på stan och köper den ^^ puss!

2010-07-11 @ 23:43:37
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Änglamamma Anna

Hej!



Såg att du skrivit i en tråd på FL och hittade din blogg där. Såg ju sen att du skrivit den där boken och tänkte passa på att skriva att vi faktiskt har köpt din bok och min son som just förlorat sin lillebror har läst den jättemycket! Han stannar oftast vid sidan där hjärtat gör ont.. Tack för en fin bok! Kram!

2010-07-19 @ 14:16:56
Postat av: Fanny -Mamma till Ella.

Åååh, va fint! Grattis :)



/Fanny -"Guckelis" på familjeliv!

2010-07-28 @ 14:58:54
URL: http://guckeliis.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

va häftigt! :)

2010-07-29 @ 15:33:34
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Tova

Wow, kan tänka mig känslan!! Uräftigt :)

Har själv gjort några barnböcker men inte kommit i närnheten av att våga skicka in dem, haha... hur började du din "bana"?

Kram

2010-08-03 @ 11:53:15
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0