Recension av "Jag känner en ängel"

Hej.

Vill också tipsa er om att gå in på Barnboksprat.se där ni hittar en recension av min bok, jag har varit lite nervös för jag vet att dessa recenserade tjejer skriver exakt vad de tycker och känner. Men boken klarade sig mycket bra tycker jag!

RECENSION av "JAG KÄNNER EN ÄNGEL"

Med önskan om en härlig dag med massor av sol,
Cecilia

------------------------------------------------------------------------------

En uppdatering :) länk till tävlingen där du kan vinna min bok "Jag känner en ängel" hittar du här:
http://www.barnboksprat.se/2010/07/21/utlottning-av-jag-kanner-en-angel/

Berätta för alla om tävlingen och delta du också! Lycka till!
Kram/ Cicci

Kommentarer
Postat av: Tova

Tack för ditt svar!

Ja, det gäller väl just att våga ler får se vad som händer i framtiden, man kan ju inte annat än försöka!

Kramar & lycka till i fortsättningen!

2010-08-05 @ 20:28:23
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0