Mamma fis och Wilda Wilma prutt

Hej hej.

Vårt hem är fullt av sjuka barn.. hinner knappt någonting =/ men är vid ganska gott humör ändå :) I fredags fick jag strålande nyheter av inköpschefen hos Akademibokhandeln!

De vill köpa in min barnbok "Jag känner en ängel" (där 5 kronor per såld bok går till Barncancerfonden, läs mer på vår hemsida www.lulla-by.se) till alla de större fysiska butikerna! *överlycklig* Men boken finns ju redan nu att beställa hem från alla internetbokhandlare och även från din lokala bokhandlare, men det är grejen med att få se sin bok på hyllorna i fysiska butikerna :) det är ju en dröm i sig, som nu blir sann!

barbok om änglar

© 2010 Cecilia Svensson, Omslag


Med min andra barnbok "Wilda Wilma pruttar" går arbetet framåt, och det börjar lukta tryck i luften :) härligt, säger jag! Så idag bjuder jag på ett litet foto på mig och min prutt-prinsessa ;)

barnbok, foto

© 21010 Mamma fis och Wilda Wilma prutt



pruttbok

© 2010 Cecilia Svensson, Ur: Barnboken "Wilda Wilma pruttar"

 

Ja, som ni förstår så kan man även som en ung trebarnsmamma med sjuka barn (varav ett allvarligt sjukt) uppfylla drömmar, och det är jag både glad och stolt över :) allt går, bara man vill och vågar!

 

Sköt om er!

/Cecilia


Kommentarer
Postat av: Melina Grimlund

Grattis!

Det är ju fantastiskt att Akademibokhandeln tar in boken centralt! Det är inte så lätt alltid och inget man kan räkna med.

Även stort grattis på födelsedagen!

/Melina

2010-06-22 @ 10:48:34
Postat av: Jenny

Det är sannerligen något att vara stolt över! Och för en annan att inspireras av...



Hoppas barnen mår bättre nu och att lilltjejen åtminstone slipper allergier!

Det verkar ha varit en "sjuk vår" överlag, det har huserat många och långa sjukdomar bland barnen på jobbet och jag själv har också åkt på både det ena och det andra som antingen orsakas eller förvärras av astman (ja, du vet ju...). Jag är dessutom pollenallergiker så den här tiden på året är inte alltid så rolig, även om jag älskar våren och sommaren. Fast jag klarar mig ändå ganska bra på medicinering så jag ska inte klaga, det finns de som har det betydligt värre.



Ta hand om er!

Jenny

2010-06-22 @ 22:49:23
URL: http://anamcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0