Armband: För Felicia och barncancerfonden!

Hej.

Idag fick jag mitt minnes-armband för lilla ängeln Felicia, och för er som är nya här på bloggen är det denna lilla tös och hennes familj som inspirerat mig till att skapa barnboken "Jag känner en ängel". Den tillägnas Felicia och hennes syster Millie (och en slant från varje bok kommer gå till barncancerfonden).

Denna underbart söta baby fick bara vara på jorden i fyra månader innan cancern vann över henne. Nu är hon en fin ängel i himlen. Älskad och saknad här på jorden av sin familj!

Det var inte bara mig som denna familj berörde... utan många andra och en av dem är Mickaela som gör armband till minne för Felicia och skänker överskottet till barncancerfonden. Hon har gjort ett jätte jobb, och det är fantastiska armband!

för en liten ängel, Felicia

Så otroligt fina och gjorda av omtanke

 

Glömde skriva... är du intresserad av ett armband så säg till mig så förmedlar jag en kontakt med Mickaela! De kostar 200 SEK och 150 kronor går till Felicias fond (50 kronor till material). Så en fin gåva både till någon annan och sig själv...

 

Jag måste säga ett extra tack också... Mickaela gjorde två små armband till mina tjejer som en överraskning, då Wilma precis fyllt år och för att Filippa kämpar hårt! Gissa om vi blev glada. Så TACK!

 

Ta hand om varandra!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas allt blir bra med din lille tjej, en barndomsvän till mig fick åka akut in till sjukhuset när hon var tre år gammal, alltså i din dotters ålder ungefär.. men idag lever hon ett aktivt och hon har "växt ifrån" astman litegrand. Själv har jag haft laktos sen jag var fem, läste inlägget som du skrev för några dagar sen och har också väldigt svårt att tro att det hänger ihop på något vis.. Men jag är ju ingen läkare, så lyssna inte på mig :) hehe.

Skulle gärna köpt ett sådant fint armband men det får väl vänta ett tag, jag har "köpstopp" denna månaden, för att bota min "shopahilic". :)

Styrkekramar till dig och din familj, DET ORDNAR SIG ALLTID!

/Lina :)

2010-03-11 @ 18:58:40
URL: http://linasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0