Usch vad jobbig jag är!

Hej.

Åh vad roligt att ni tycker till! Grejen är att jag gjorde några ändringar igår innan läggdags (det går superfort med dessa ändringar).

Så jag gör ett kort blogginlägg för jag vill visa er dessa och hoppas att ni gillar dem!

Ändring 1. (Den omtalade bilden i nu tappning)

© Cecilia

Tapeten återkommer i flickans rum

 

Ändring 2.

original

cancer tog min pappa

 


Ny version

© Cecilia

Bakgrundsmiljön återkommer i ett uppslag längre fram i boken

 

Hela boken finns i en PDF version på min hemsida www.illustrationbycecilia.se (ladda ner barnbok), välkomna in för att kika på hela boken!

 

Sköt om,

Cicci



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefina ändringar! De nya bilderna känns, hur ska jag uttrycka det?? Mjukare? Kanon! Kram

2010-03-22 @ 17:55:03
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0