Astman är tillbaks...

Hej.

Inte sovit en blund inatt.. både jag och minsta tjejen Filippa är sjuka. Hon är värst. Hon har hostat så hon storknar inatt och under morgonen. Andningen är också påverkad, så nu är jag rädd att det blir sjukhus igen. Men vi medicinerar genom ailosen (maskinen) utifrån hårda programmet nu...

ailos, andningssvårigheter

Filippa får medicin

 

Jag kämpar själv lite med andningen idag och känner mig riktigt rutten i kroppen, så idag blir det nog inte så mycket jobb och bloggande av självklara orsaker. Wilma är forfarande hemma också. En fråga jag ställer mig varje dag nu, var är våren?

 

MÅste bara berätta att boken finns uppe på hemsidan nu! Äntligen, och www.illustrationbycecilia.se är adressen och du hittar tillhörande fond HÄR (barncancerfonden).

 

Sköt om!

/Cicci




Kommentarer
Postat av: Lisa

Stackars!

Hoppas ni kryar på er snabbt, och att ni slipper sjukhus!

Jag bloggar om boken idag.. :)

Stora bättringskramar till er!

2010-02-15 @ 10:16:58
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0