Vår lilla tjej!!!

Hej.

Nu har jag fått lite förfrågningar om mitt bloggande. Den är inte så aktiv som ni märker.. och det kommer den troligtvis inte vara den kommande veckan heller..

Jag sitter här och är helt slut, tårögd och känner mig tom.. Filippa ligger på sjukhus igen. Hon syresätter sig väldigt dåligt, proppas med mediciner och ligger med syrgas. Det var en vecka sedan vi låg inne på sjukhus sist..

Nu är det ju så att jag också har väldiga besvär av min astma. Medicinerar hårt och det gör mig väldigt svag och skakig. Så jag har inte kraft att ta hand om vår lilla tjej. Jag känner mig förbannad just nu.. DET FÅR VARA NOG NU! Vad hon får kämpa... både jag och Tony har gråtit idag, vill inte se dig sådär sjuk gumman... hur mycket ska hennes kropp orka?

Annars så fyllde vår Wilma fyra år idag! GRATTIS älskling, du är mammas supertjej och vi hade en så fin dag som det gick med några härliga dagiskompisar på ett litet kalas. Trots oron för Filippa så vet jag att du hade en fin dag gumman.

Jag kommer komma igång igen, men nu är det min lilla Filippa och andra två barn som gäller. Men vi måste hitta våra fötter... de är inte på plats just nu!

Sköt om i massor!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Maria Johnsson

Tänker på er i massor! Styrkekramar ♥♥♥

2010-02-28 @ 22:23:14
Postat av: Lisa

Tänk inte på bloggen söta du, ta hand om dig och familjen istället, vi går ingenstans!

Krama Wilma en grattiskram, och Filippa en krya på sig när du träffar henne! Hoppas ni båda mår bättre snart, typ imorgon!

Tänker på er!

Kram

2010-02-28 @ 22:34:17
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0