Traumarum

Hej..

... vilken natt. Jag har oroat sönder mig. Hon blev bara sämreoch sämre igår trots alla mediciner och syrgas. Vätskan försvann ur kroppen och det blev dropp. De var tvungna att arbeta på henne i stora traumarummet igen mitt i natten.. och då efter så himla mycket mediciner. Varför hjälper inte medicinerna henne? Jag fattar inget, och det gör mig sjukt orolig!!!

De röntgade henne också.. jag vet inte om de hittade något. Har inte fått tag i Tony. Jag är livrädd att det ska vara något annat än "bara" astma.

Sov cirka 2 timmar inatt, men oroligt. Är så trött att jag mår illa... jag kan inte riktigt tänka nu.. villl till min skrutta!

traumarum, sjukhus, södersjukhuset

mammas älskling

 

Dumma jäkla astma, försvinn NU!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men lilla hjärtat! Hoppas de hittar vad som är fel, så det kan ordna det med en gång! Så här kan ni inte ha det, tänker på er! Kram

2010-03-01 @ 08:45:01
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0